Επιστροφές & Αποστολές
- Αλλαγές Προϊόντων
Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 210-4940894, 210-4941015 ή στο e-mail info@optonet.gr εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία όπου θα λάβετε απάντηση έγκρισης του αιτήματος σας από εμάς. Απαραίτητη προϋπόθεση για την αλλαγή του προϊόντος είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του και στην σακούλα μεταφοράς) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους συνοδευτικά έντυπα. Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές χωρίς την απόδειξη αγοράς ή οποιουδήποτε άλλου είδους συνοδευτικά έντυπα. Δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές προϊόντων που έχουν φθαρεί ή έχει χαλάσει η συσκευασία τους ή έχουν κοπεί τα καρτελάκια. Δεν γίνονται επιστροφές ή αλλαγές σε προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά. Τα έξοδα αποστολής της αρχικής παραγγελίας δεν επιστρέφονται. Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά (210-4940894, 210-4941015)
Τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Επιλέγετε εσείς την εταιρεία Courier με την οποία θέλετε να πραγματοποιήσετε την αποστολή σας.
Τα δέματα αποστέλλονται στα στοιχεία:
ΒΕΝΙΟΥ ΒΛΑΔ. ΓΕΩΡΓΙΑ- Optonet, Κορυδαλλός ΤΚ 18120, τηλ.210-4940894, 210-4941015
Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού).
- Λανθασμένες αποστολές
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 210-4940894, 210-4941015 ή στο e-mail info@optonet.gr εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία όπου θα λάβετε απάντηση έγκρισης του αιτήματος σας από εμάς. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.
- Ελαττωματικά Προϊόντα
Η Εταιρεία μας, κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε λεπτομερή έλεγχο των προϊόντων ώστε να εξασφαλίζει την άριστη ποιότητα τους. Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-4940894, 210-4941015 ή στο e-mail info@optonet.gr. Αμέσως μετά την ενημέρωσή μας για το ελάττωμα, θα λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης. Το ελαττωματικό προϊόν επιστρέφεται μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (ACS) και τα έξοδα βαρύνουν εμάς (χρέωση παραλήπτη). Σε περίπτωση που επιλέξετε διαφορετικό τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος, τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς. Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας.
- Άλλοι Λόγοι
Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-4940894, 210-4941015 ή στο e-mail info@optonet.gr εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 7 ημερών από την ημερομηνία όπου θα λάβετε απάντηση έγκρισης του αιτήματος σας από εμάς. Αφού παραληφθεί από εμάς το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του), θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων του συνολικού ποσού που πληρώσατε (αξία των εμπορευμάτων και μεταφορικών εξόδων, αν υπάρχουν) μείον του κόστους της αντικαταβολής, σε περίπτωση που είχατε επιλέξει αυτή την μέθοδο της πληρωμής. Η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά. Αν η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή, τότε θα πρέπει να επιλέξετε να λάβετε τα χρήματά σας πίσω είτε μέσω τραπεζικής κατάθεσης είτε μέσω του φυσικού μας καταστήματος. Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής του προϊόντος, καθώς η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με δικά σας έξοδα.